Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz46203 » Чет Фев 19, 2015 9:38 pm

bdz43r написа:
railjet написа:В кариерата й често се е случвало да преминава като кьорава през спирки и гари
Същото се е случвало и с 30 и 31.

Там се случва заради некадърни машинисти, докато при 32 се случва заради некадърна техника.
bdz46203
 

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 1435 » Чет Фев 19, 2015 9:56 pm

Точно обратното!
1435
 
Мнения: 706
Регистриран на: Сря Юли 24, 2013 2:34 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот Otskov » Вто Фев 24, 2015 1:06 am

Един глупав въпрос, не на място - какво е МРС и за какво служи ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Вто Фев 24, 2015 1:39 am

Магнитно Релсова Спирачка, монтирана между две оси на талига, която пада като тежък топуз върху релсата, със силен натиск, оказвайки съпротивление. Както едно време спирахме балканчетата стържейки с чепиците в асфалта.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz46203 » Сря Фев 25, 2015 8:09 am

railjet написа:Магнитно Релсова Спирачка, монтирана между две оси на талига, която пада като тежък топуз върху релсата, със силен натиск, оказвайки съпротивление. Както едно време спирахме балканчетата стържейки с чепиците в асфалта.

А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?
bdz46203
 

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 25, 2015 10:02 am

"Пада с тежест като топуз" беше образно казано :)

bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?


Я пак?

Изпитваш ме има ли или не контакт с релсата, така ли ?!
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Сря Фев 25, 2015 11:34 am

bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?
Не само има контакт, а се залепва за релсата и се влачи като калодка по бандаж. Увеличава сцеплението двойно и намалява спирачния път тройно.
Това, което няма контакт с релсата е МРС с вихров ток, която още не е много разпространена и не навсякъде е разрешена, защото шашва релсовите вериги.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm


Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 25, 2015 12:31 pm

bdz43r написа:
bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?

Не само има контакт, а се залепва за релсата и се влачи като калодка по бандаж. Увеличава сцеплението двойно и намалява спирачния път тройно.
Това, което няма контакт с релсата е МРС с вихров ток, която още не е много разпространена и не навсякъде е разрешена, защото шашва релсовите вериги.


Чак тройно не, но с МРС една тривагонна електричка кове от 140км/час за 500м, вместо 700м.
Интересното при МРС е, че натискът е умерен и констатен, за разлика от този при дисковете, избягвайки по този начин риска от блокаж и преплъзване.
Магнитно-вихровите спирачки наистина почти не се прилагат в жепето, с изключение на ICE3. Монтират ги в модерни тирове и автобуси.
Последна промяна railjet на Сря Фев 25, 2015 12:36 pm, променена общо 1 път
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz » Сря Фев 25, 2015 12:35 pm

railjet 07 с един вагон взима Дг-По за 51 минута, как ти се струва :)
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 25, 2015 12:38 pm

Може, ако е някакъв пробен влак, разрешен над 100км/час.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz » Сря Фев 25, 2015 12:45 pm

railjet написа:Може, ако е някакъв пробен влак, разрешен над 100км/час.

Не е никакъв пробен влак,а МБВ 492 Сви - По ;) с едно спиране на Прм ;)
bdz
 
Мнения: 747
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 6:27 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Сря Фев 25, 2015 2:04 pm

Изкарали са му буталата на този седмак! Средна скорост 92 км/час при максимална 100.. С дълги намаления 25, 40, 60 и едно междугарие за 80.! Карал е с над 100 със сигурност.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот ivajlo_nikolov » Сря Фев 25, 2015 9:37 pm

railjet написа:Изкарали са му буталата на този седмак!.......

Все пак наследника на ТЭ109 /БДЖ - серия 07/ - ТЭП80 все още държи световния рекорд за изолиран дизелов локомотив от 271 км/ч. ;)
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 961
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот 07 » Чет Фев 26, 2015 6:17 pm

railjet написа:Изкарали са му буталата на този седмак! Средна скорост 92 км/час при максимална 100.. С дълги намаления 25, 40, 60 и едно междугарие за 80.! Карал е с над 100 със сигурност.

Нищо не са му изкарали - с един вагон по равното даже и не е изпушил (ако всичко му е било наред)
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Чет Фев 26, 2015 8:33 pm

Тук иде реч за проста аритметика. Възможна ли е в разстоянието По-Дг средна 92 при максимална 100, но с намаления 25, 40, 60 и 80. Предвид фронтът на тези намаления, според мен не е възможно.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Чет Фев 26, 2015 8:37 pm

Известните с голяма сигурност факти са два:
1. Влакът не се е движил с повече от 100 км/ч и е спазил намаленията по пътя;
2. Не е възможно средната скорост да е 92 км/ч.

Търсете разминаването на друго място:
- Не е взел разстоянието за толкова, а за повече;
- Разстоянието е по-малко;
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Чет Фев 26, 2015 8:41 pm

Разминаването е в часовника на пътника. Евентуално и в точния актуален километраж По-Дг, който принципно трябва да е 77,4 км.

На един седмак му трябват~ 80 секунди да скочи от 25 на 100. Може и дебелината на бандажа да си е казала думата.
За отклоненията 100 е съмнително дали се изпълняват с тази скорост.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот bdz43r » Пет Фев 27, 2015 10:55 am

Сигурно е случайно, че малко след застъпването на сегашното ново-старо ръководство, локомотивите отново са дефицитни. За последните 3 дни има три чифта преназначени влакове по липса на локомотив и положението се влошава. Скоро ще има отменени и закъснели. Съвсем случайно е, че по-рано при същото ръководство положението беше същото, а при лошото ръководство имаше локомотиви в повече дори.
bdz43r
 
Мнения: 3170
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Ръководство на "Холдинг БДЖ" ЕАД и ДП НК"ЖИ"

Мнениеот railjet » Пет Фев 27, 2015 1:32 pm

Демек нарочно. Ами не допускаме ли, че машините издъхват, или че просто организацията в обвръзките е сглъмена.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

cron