bdz43r написа:Същото се е случвало и с 30 и 31.railjet написа:В кариерата й често се е случвало да преминава като кьорава през спирки и гари
Там се случва заради некадърни машинисти, докато при 32 се случва заради некадърна техника.
bdz43r написа:Същото се е случвало и с 30 и 31.railjet написа:В кариерата й често се е случвало да преминава като кьорава през спирки и гари
railjet написа:Магнитно Релсова Спирачка, монтирана между две оси на талига, която пада като тежък топуз върху релсата, със силен натиск, оказвайки съпротивление. Както едно време спирахме балканчетата стържейки с чепиците в асфалта.
bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?
Не само има контакт, а се залепва за релсата и се влачи като калодка по бандаж. Увеличава сцеплението двойно и намалява спирачния път тройно.bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?
bdz43r написа:bdz46203 написа:А, какво?? Май няма контакт с релсата, как мислиш?
Не само има контакт, а се залепва за релсата и се влачи като калодка по бандаж. Увеличава сцеплението двойно и намалява спирачния път тройно.
Това, което няма контакт с релсата е МРС с вихров ток, която още не е много разпространена и не навсякъде е разрешена, защото шашва релсовите вериги.
railjet написа:Може, ако е някакъв пробен влак, разрешен над 100км/час.
railjet написа:Изкарали са му буталата на този седмак!.......
railjet написа:Изкарали са му буталата на този седмак! Средна скорост 92 км/час при максимална 100.. С дълги намаления 25, 40, 60 и едно междугарие за 80.! Карал е с над 100 със сигурност.
Назад към Българските железници през погледа на медиите
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта