Осигурителни инсталации

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот railjet » Нед Апр 26, 2015 5:01 pm

Шапката дава готово на заминаващите влакове,записва в тефтера часовете на пр.,тр.,транзит, ами онези с жилетките за какво са ? Стрелките се обръщат и без тях.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот bdz43r » Нед Апр 26, 2015 5:09 pm

Шапките от Катуница до Ябълково не дават готово. Не съм убеден и че водят тефтери, когато линията е на централно управление.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот railjet » Нед Апр 26, 2015 5:14 pm

Чий часовник е меродавен за готовото?
Тефтерите биха послужили при разследване на инциденти- сверяват се двете показания.
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот bdz43r » Нед Апр 26, 2015 5:18 pm

Тефтерите служат за нещо, когато движението се осигурява от червените шапки. Когато гарите се управляват от влаковия диспечер, тефтери не трябват, а какво се случва се записва автоматично. Червена шапка може и да няма, затова и готово не дава.
Всички часовници са еднакво меродавни.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Otskov » Нед Апр 26, 2015 11:04 pm

Защо зелената светлина трябва да бъде задължително налична, на всеки светофор, без значение дали се ползва или не (примерно входния на Го от към Дц по път 2 - невъзможно е да свети зелено там) ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот bdz43r » Нед Апр 26, 2015 11:08 pm

За да се различава вида на светофора по броя лампи и разположението на светещите такива.
А защо да е невъзможно да свети зелено на входния на Го откъм Дц? Само зелено не, но зелено и жълто би трябвало да може, ако може да се даде изход от прав коловоз при транзит. На мен ми е светило зелено+жълто на входния откъм Поликраище.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот railjet » Вто Май 05, 2015 1:13 pm

Двоен обезличен път, обезличен и по проходни. Бавна товарачка е пусната по неправилен път, БВ в същата посока я догонва и изпреварва по неговия си обичаен. Дотук нищо необичайно. 15–20 км преди мястото на изпреварването обратните проходни подминати от товарачката са на червено.
Какъв е смисъла от това?
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот 07 » Вто Май 05, 2015 4:00 pm

railjet написа:Двоен обезличен път, обезличен и по проходни. Бавна товарачка е пусната по неправилен път, БВ в същата посока я догонва и изпреварва по неговия си обичаен. Дотук нищо необичайно. 15–20 км преди мястото на изпреварването обратните проходни подминати от товарачката са на червено.
Какъв е смисъла от това?

Може би повреда и товарачката е пусната с образец..
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот дзвера44 » Чет Май 07, 2015 10:44 pm

railjet написа:Двоен обезличен път, обезличен и по проходни. Бавна товарачка е пусната по неправилен път, БВ в същата посока я догонва и изпреварва по неговия си обичаен. Дотук нищо необичайно. 15–20 км преди мястото на изпреварването обратните проходни подминати от товарачката са на червено.
Какъв е смисъла от това?

Хем е обезличка,хем е по неПравилен път.Коригирай се малко
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот дзвера44 » Чет Май 07, 2015 10:54 pm

bdz43r написа:Твърде съмнително е товарачката да спре след 200 метра, щом не е успяла за цял километър.
При наличие на АЛС абсолютно навсякъде, който гарантирано да е включен, единственото липсващо ще е прохлъзването зад всеки един сигнал. Това изключва всякакви входни, изходни или проходни на по-малко от 200 метра от конфликтната точка. До тогава обаче тези 200 метра са безсмислени за целите на прохлъзването. У нас изискването за 250 метра е за извършване на маневра без излизане в междугарието, а не за прохлъзване на бързащи машинисти, минаващи за пръв път и разчитащи, че стрелката е далече.

Ами като си сложат АЛС-а , да си преместят Входния на Струя тогава.И товарачките ако сакат да се прохлъзват,ако сакат и да се подхлъзват като на Мусачево
дзвера44
 
Мнения: 431
Регистриран на: Пет Апр 11, 2014 8:32 pm
Местоположение: радомир

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот railjet » Пет Май 15, 2015 11:14 am

Уникално.
На Гривица монтирани нови АПУ, мигат червено като наближи влака (на 1500м). Същевремено е дублирано от лелката, която продължава да спуска и вдига бариерата- когато влак се намира съответно на 7 и 12км от прелеза. Точка 15 няма.

Лелката отива след няколко седмици на борсата, бариерите се демонтират, и остава само триъгълната мигачка- да плаши местната селения, която не е от наа-дисцилираните. Прелезът е в крива...
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Otskov » Пет Май 15, 2015 11:52 am

С "лелката" съм говорил и е отзивчива, но наистина е крайно време да стане изцяло автоматичен прелезът, колкото до 7 и 12 километра, по нейните думи "мога да държа прелеза до 30 минути затворен".
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот railjet » Пет Май 15, 2015 1:08 pm

КПВ 20241,100т,лок 55, Vmax~ 37-38 km/h по баира :mrgreen:
Сещай се какво чакане пада ..
railjet
 
Мнения: 7809
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Rado » Вто Май 19, 2015 11:25 pm

По каква причина вчера всички светофори в гара Русе бяха закръстосани?
Rado
 
Мнения: 203
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:25 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Юни 08, 2015 4:24 pm

Rado написа:По каква причина вчера всички светофори в гара Русе бяха закръстосани?

Преустройство на ОИ на гарата с цел включване на РП Доростол, движението по който да бъде регулирано от Централна гара и съответно същият да бъде закрит.
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Otskov » Пон Юни 08, 2015 7:05 pm

Време му беше на това РП насред нищото, хайде сега и Акация да включат към Янтра.
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Vancho_4647 » Пон Юни 08, 2015 8:09 pm

Освен, че е насред нищото оттам минават и 2-3 влака за цяло денонощие..
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот bdz46203 » Вто Юни 09, 2015 9:21 am

Vancho_4647 написа:Освен, че е насред нищото оттам минават и 2-3 влака за цяло денонощие..

Ти в час ли си? Всички влакове за Горна минават от там.
bdz46203
 

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Otskov » Вто Юни 09, 2015 10:17 am

Има предвид по отклонение, тези за Го минават по права ;)
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1989
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Осигурителни инсталации

Мнениеот Vancho_4647 » Вто Юни 09, 2015 10:22 am

bdz46203 написа:
Vancho_4647 написа:Освен, че е насред нищото оттам минават и 2-3 влака за цяло денонощие..

Ти в час ли си? Всички влакове за Горна минават от там.

Чукча читател ... :mrgreen:
Vancho_4647
 
Мнения: 1510
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 5:32 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта