II линия Каспичан- Варна

Скорости, поставени и премахнати намаления, ремонтни и строителни работи по железния път.

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот bdz46203 » Съб Юни 18, 2016 1:24 pm

railjet написа:Милчо не е отговорен за безобразията на Влатко. Работата му е да предостави здрава релса, по която колелото да не изпада и да се върти бързо.

Точно това НЕ предоставя милчо!!!!
bdz46203
 

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот bdz46203 » Съб Юни 18, 2016 1:28 pm

evrokoma написа:Джете незнам милчо какво е заварил ама виждам какво се прави тука където съм в бедна Словакия. 10км парче го изровиха и подмениха за 20дни. Няма бърз влак със скорости под 80км/ч дори в трудни терени като нашата 4та главна. 80% от жп мрежата им е за 100+км/ч. Сам смятай Братислава -Левице е 132км и с влак се взема за 1ч и 40мин със същите машини като нашите в България. Вагоните са купейни с климатик а салоните са с интернет. Някой ми беше спорил че климатик и купеен вагон неможело да съществува е да ама може тук са серия 26-71. Хайде сега дружно да помислим не е ли умишлено съсипването на железницата ни!!!

Джулиене, четеш ли? Хубаво ли четеш????? И това е за страна като Словакия, за по-богатите е излишно да се коментира.
Естествено, че може купейни с климатик, просто е малко по-скъпо сигурно. В България, в спалните вагони, климатикът може да се регулира индивидуално за всяко купе.
bdz46203
 

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот evrokoma » Съб Юни 18, 2016 1:54 pm

И в Словакия има предвиден регулатор но не е функционален температурата е фиксирана за целия вагон. Принципно и в България може да се направи по подобен начин за да се избегне оскъпяването от терморегулатори и клапи за всяко купе. Влака за който споменах в поста си е на всеки 2часа и винаги е с по 8вагона рядко съм го засичал с населеност над 50%. Закъснение над 10мин се оповестява по уредбата и кондуктора се извинява на новокачилите се за закъснението. Оповестяването за гарите е на 3 езика автоматизирано с приведствие "добре дошли на борда" а на крайна гара " благодарим че използвахте услугите ни" също на 3 езика. Затова повдигнах темата за вагони 74серия понеже бях чел че при производството си още е било заложено но така и не се е случило. И понеже темата е за инфрата незнам на какво се дължи но при 120км/ч вагоните не трепват не се чува досадното стържене ва ребордите в крива с изключение на тези с малък радиус. Може да е Словакия но са в пъти по напред от нас. И още нещо тук билета не е като в БДЖ с точен час а е валиден за дистинацията в прозължение на 24часа и дава право на едно прекъсване на пътуването по дадената дестинация в рамките на валидноста на билета :D
ето доказателство към предният ми пост
Изображение
Изображение
Последна промяна evrokoma на Съб Юни 18, 2016 4:08 pm, променена общо 1 път
evrokoma
 
Мнения: 63
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:37 pm
Местоположение: Добрич

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот транзитен пътник » Съб Юни 18, 2016 4:06 pm

А в Словакия има ли автомати за продажба на билети по гарите и спирките?
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот evrokoma » Съб Юни 18, 2016 4:10 pm

Спирките за градски транспорт да, но по гарите не съм обръщал внимание. Ттук дори малките населени места по жп линиите са обслужваеми
evrokoma
 
Мнения: 63
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:37 pm
Местоположение: Добрич

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот транзитен пътник » Съб Юни 18, 2016 4:26 pm

Освен на необслужвани спирки (и гари), от такива автомати има смисъл и на гари с голям пътникопоток.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот Nikss » Нед Юли 03, 2016 1:04 am

В междугарието Провадия-Каспичан по п2 при клм 471 има временно намаление (25 км/ч) с фронт ~500 m - по п1 се изгражда подпорна стена, за да не се изсипят скоро скалите върху пътя :arrow:
Nikss
 
Мнения: 593
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 11:35 am
Местоположение: Сф

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот Otskov » Нед Юли 03, 2016 1:34 pm

път 1 затворен ли е ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1980
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот Tractionmaker32 » Пет Яну 04, 2019 8:03 pm

Търся информация относно проектните скорости по железопътна линия 2 между Шумен и Варна. Интересувам се какви са били максималните допустими скорости в този участък - Шумен-сп.Калугерица; сп. Калугерица-Каспичан; Каспичан-Провадия; Провадия-Синдел; Синдел-Белослав; Белослав-Варна. Въпросът ми е не какви са тези скорости към днешна дата, а какви са били пред 30-ина години. Т.е. какви са били проектните параметри, или просто когато пътят е бил здрав и не е имало толкова намаления. Надявам се да ме разберете правилно. :D
Tractionmaker32
 
Мнения: 25
Регистриран на: Нед Дек 09, 2018 9:00 pm

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот assen » Нед Яну 06, 2019 10:37 pm

Това имам от едни по-добри години на БДЖ-то, но не мога да гарантирам, че са точно "проектните":
Ся-сп.Калугерица = 130
сп.Калугерица-К = 80
К-Сл = 130
Сл-Бе = 120
Бе-Ва = 95
assen
 
Мнения: 104
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:26 pm

Re: II линия Каспичан- Варна

Мнениеот Otskov » Сря Мар 27, 2019 8:48 am

Предстои изграждането на руска МКЦ в гара Синдел (същата, като тази в Кермен).
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1980
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Предишна

Назад към Параметри и ремонти на железния път / Railroad Parameters and Maintenance

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта

cron