ПЖИ43в написа:plastikat написа:.........
А защо администрацията на частниците седят в удобни офиси ,......
...и...командват влаковете си от вилите ,или градините си на село!
XXI век сме, влаковете могат да се командват от луната...
ПЖИ43в написа:plastikat написа:.........
А защо администрацията на частниците седят в удобни офиси ,......
...и...командват влаковете си от вилите ,или градините си на село!
plastikat написа:bdz46203 написа:Защото си седят в комфортните канцеларийки......
А защо администрацията на частниците седят в удобни офиси , а не канцеларии? Май комунизЪма никога няма да си отиде от БДЖ ?
Florian написа:Знам че поне двама от управителите на частните превозвачи наистина често управляват влаковете си "от градинките на село" - буквално
И доста добре се справят
ПЖИ43в написа:Florian написа:Знам че поне двама от управителите на частните превозвачи наистина често управляват влаковете си "от градинките на село" - буквално
И доста добре се справят
Ооо,Не само управителите! И някои от подчинените им....И това Комунизъм,или Демократизъм е
![]()
bdz43r написа:БДЖ не е фирма, а социална служба в предсмъртна агония.
Driver написа:46203 От постовите ти до тука клониш към не добро психическо здаве.Може би никой не те иска на работа освен социалното дружество БДЖ.Което лапа парите на данакоплатица за да дава жалки подаяния на такива като ТЕБ.Огледай се около теб кои останаха в БДЖ.Всичко що е малко от малко кадърно го няма в бдж. Сполайти приятелю.
railjet написа:Месечно докарват над хилядарка. Това е мотивацията.
railjet написа:Месечно докарват над хилядарка. Това е мотивацията.
railjet написа:Що с Дачията? Закарваш товарачката до София, и след това хващаш влака за обратно. Избираш празно купенце и къртиш яко.
Назад към Дизелови локомотиви и ДМВ
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта