mitko08888 написа:В Швейцария са достатъчно примерите за движение с 80 или 100 км/ч в трудните терени, където изправяне на криви или ново трасе е неоправдано скъпо. И хората си живеят много щастливо с това. Големите тунели, включително и най-новият, са само в местата с огромен брой влакове и товари. .
BDZ 07 написа:Крави, кози, овце, каруци, преминаващи идиоти на спуснати бариери... за тая напаст също трябва да се помисли ако ще има високи скорости.
NikolaiRG написа:Вие май сте на градус. Как ще разваляте готов път, за да строите друг? Евентуално покрай съществуващите магастрали може да се изградят и железопътни такива. А строителството на нови автомагистрали може да се прави съвместно с железопътни, едни до други. Освен това, при автомагистралите си има сериозни криви и наклони. Ама да си фантазирате за заместване на готови пътища с жп линии е несериозно. Автомагистралите си имат своето значение и не трябва да се противопоставят на железните пътища.
Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта