1.Каква точно дейност се извършва с т.н. ТСВ-та и може ли ремонтен влак да се пише ТСВ или той си е ТСВ всъщност? ТСВ-то може ли да е нарочно назначен редовен влак,които да превозва само служители и да спира само на определени гари? Виждал съм снимки на нещо подобно в Унгария - една V46-ца и 1 вагон обособени като някакъв служебен влак за превоз на служители,тук има ли подобно нещо?
2.Другият ми въпрос е по отношение на маневрите в клоновете.Ако приемем,че от гара Х има индустриален клон за предприятие У което има собствено коловозно развитие как се процедира? Кой взема вагоните за този клон и ги изкарва и вкарва в/от клона? Кой извършва маневрите по коловозите на предприятието? (хипотетично приемаме,че У е да речем мелница или някакво предприятие за ел.елементи или нещо такова с 2-3 коловоза).Ако може отговора да включва два варианта при които предприятие има/няма собствен локомотив.
Може да ви изглежда малко смешно,но винаги съм се съмнявал как стават точно тези неща и ще се радвам някой да ми разясни
