ФРАНЦИЯ

Информация и дискусии за железниците извън границите на България. Новини за чуждите железници, трамваи, метрополитени и фирми-производители на оборудване и подвижен състав за тях

ФРАНЦИЯ

Мнениеот Administrator » Сря Окт 09, 2013 1:45 pm

Железопътните служители във Франция стачкуват срещу предложена от ЕК реформа

09 октомври 2013 | 13:23

Париж. Във Франция се провежда стачка на железопътните служители против предложената от Европейска комисия реформа в железопътния сектор, предаде РИА Новости.
По съобщение на Националната железопътна компания на Франция (SNCF), стачката не е засегнала работата на международните влакове „Юростар”, „Талис” и „Лирия”, свързващи Франция с Великобритания, Италия, Германия и Люксембург. Заради стачката е променено разписанието на влаковете в предградията в столичния регион, като по линиите C, N и U се движат седем от десет влака.
Разписанието по междуградските направления също е променено.
За да смекчи неудобствата, причинени заради стачката, SNCF е пуснала автобуси, от които може да се възползват пътниците.
Причина за стачката на железопътните служители стана предлаганата от ЕК реформа за обединяване на компаниите, занимаващи се с организирането на превози и управлението на инфраструктурата в единна структура на базата на SNCF. Стачкуващите се опасяват, че реформата ще се отрази отрицателно върху техните заплати, пенсии и социални обезпечения.

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Petko Ivanov » Пон Ное 11, 2013 8:26 pm

Миналата седмица пътувах с "TGV Liria" от Женева до Париж. За мой късмет имах уникалния шанс влака да се обслужва от TGV 4402 - най-бързият влак в света, с който на 3.04.2007 г са постигнати зашеметяващите 574,8 км/ч! Прилагам няколко снимки на влака, направени на гара Женева:

http://media.snimka.bg/s1/2867/031978392-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978395-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978396-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978399-big.jpg?r=0

Снимка за спомен пред влака:
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978394-big.jpg?r=0

На тези снимки се вижда скоростта на влака, засечена с GPS. Рекорда бе 307 км/ч.

http://media.snimka.bg/s1/2867/031978401-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978402-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978403-big.jpg?r=0

Излишно е да казвам, че във влака по нищо не личеше, че се движим с такава скорост. За съжаление пътувахме по тъмно и не виждахме смяната на пейзажа отвън. Разстоянието от 540 км взехме точно за 3 часа при цена на билета 52 Евро на човек. Просто не усетихме как пристигнахме на гара "Лион" в Париж, където се прехвърлихме на метрото. Никое пътуване със самолет не може да е конкурент на тези влакове и като време и като цена.

В Парижкото метро също видях неща, които силно ме впечатлиха. За пръв път пътувах с влак, който не се управлява от машинист, а движението му е абсолютно автоматизирано. Поне две линии на метрото са с такива влакове. Ето една снимка, на която съм в челото на мотрисата на мястото на машиниста:
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978437-big.jpg?r=0

Интересно е да се види и двуетажен влак в метрото. Такива са парижките RER влакове, които се движат между предградията или летището на Париж през централната част. Те могат да се вземат на почти всички метростанции и изпълняват ролята на бързи влакове, защото не спират на всички станции. Ето снимки на такива влакове в метрото и на гара Версай:

http://media.snimka.bg/s1/2867/031978436-big.jpg?r=0
http://media.snimka.bg/s1/2867/031978441-big.jpg?r=0
Petko Ivanov
 
Мнения: 316
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Ное 11, 2013 10:51 pm

Поради късия ден не си имал възможността да се полюбуваш на първите 80 км след Женева, които носят необичайното и официално название "линия на Карпатите" (ligne des Carpates). Множество тунели, виадукти, стръмни наклони, пълзене по ръба на две дълги езера. Линия със съдбадата на 41-ва: изоставена през 1980, неелектрифицирана,единична, с ниски параметри,но рехабилитирана през 2006г с единствена цел да минат неколцината директни TGV Париж-Женева.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Petko Ivanov » Пон Ное 11, 2013 11:11 pm

Наистина жалко за пропуска на красивата гледка! Точно в този участък влакът се движеше с не повече от 90-100 км/ч. След първия час даже се чудихме дали ще стигнем в Париж навреме. След това обаче карахме с 250-270 км/ч средно и пристигнахме с точност до минута на Гара де Лион.
Petko Ivanov
 
Мнения: 316
Регистриран на: Нед Юли 28, 2013 12:44 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Вто Ное 12, 2013 12:12 am

Интересно за този маршрут, е че сте сменили таман 7 пъти напреженията, както следва:
15кв-1,5кв-25кв-1,5кв-25кв-1,5кв

Усеща се. При 1,5 мощността пада под 4000kw, а при 25 машината направо полудява и ускорява като таурус.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Administrator » Чет Ное 28, 2013 4:47 pm

Френската полиция откри 800 килограма медни кабели в ромски лагер

28 Ноември 2013 | 15:36 | Агенция "Фокус"

Париж. В понеделник четирима роми са били хванати с медни кабели, откраднати по линията на френските железници в района на Нант, предадоха френски медии.
Полицията е посетила ромски лагер, където четирима мъже да режели вече откраднатите кабели. В лагера са намерени близо 800 килограма медни кабели.

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

Източник: Фокус
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот dobo » Чет Ное 28, 2013 6:42 pm

Мръсна и долна инсинуация! Това не е вярно! Предполагам, че са работили по полагането на нов кабел, но както винаги французите са нещо не доразбрали.Аман!
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Administrator » Чет Ное 28, 2013 9:05 pm

Нека да видим сега братята французи какви недискриминационни начини ще приложат, за да се справят с подобно опасно надигащо се явление в тяхната страна.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот bdz43r » Чет Ное 28, 2013 9:19 pm

Ще ни ги пратят обратно като миналия път.
bdz43r
 
Мнения: 3169
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 7:51 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Нед Дек 01, 2013 10:19 pm

http://www.ladepeche.fr/article/2013/11 ... arbes.html


Il manquait 129 cm de rail sur une portion de la ligne Toulouse-Tarbes, où les trains circulent à 160 km/h, mardi non loin de la gare de Carbonne. Vétusté, vandalisme, la cause reste mystérieuse.
:!:

Безпрецедентно..
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот plastikat » Нед Дек 01, 2013 10:39 pm

Кажи го на български бе да те ............................ нищо не разбирам ,а пък изглежда интересно.
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Нед Дек 01, 2013 10:55 pm

Липсващо парче релса......129см :shock:, от линия с редовна експлоатация 160км/час...

Невероятен късмет!

П.П. Интересното е, че на същото място теренът е хлътнал, но няма и помен от парчето 90кг. Изправило се е и е побягнало в гората?
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот plastikat » Нед Дек 01, 2013 11:30 pm

Бай Мангаул ..................Егати пауара ........................
Аватар
plastikat
 
Мнения: 1327
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:44 pm
Местоположение: Бургас

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот транзитен пътник » Нед Дек 01, 2013 11:54 pm

railjet написа:http://www.ladepeche.fr/article/2013/11/30/1764601-le-mystere-du-rail-disparu-sur-la-ligne-toulouse-tarbes.html


Il manquait 129 cm de rail sur une portion de la ligne Toulouse-Tarbes, où les trains circulent à 160 km/h, mardi non loin de la gare de Carbonne. Vétusté, vandalisme, la cause reste mystérieuse.
:!:

Безпрецедентно..


Google Translate дава, общо взето, разбираем превод:

Липсващи 129 cm железопътния върху част от линията Toulouse-Тарб, където влаковете се движат на 160 km / h вторник в близост до Station Carbon. Разруха, вандализъм, причината остава загадка.
транзитен пътник
 
Мнения: 373
Регистриран на: Пет Сеп 20, 2013 4:49 am

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот dobo » Пон Дек 02, 2013 1:10 am

Абе тя причината не е загадка, ама нейсе...
dobo
 
Мнения: 435
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 5:16 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот disell » Пон Дек 02, 2013 10:57 am

Я допреведи и по надолу , че там е по-интересното.С гугъла ми превежда , че това парче липсва от 1962 ама май става дума за някакво отклонение или нещо такова. :roll:
Аватар
disell
 
Мнения: 1187
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:45 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Дек 02, 2013 11:57 am

Не може да липсва от 1962. Наблягат на това,как може да се поддържа скорост 160 в междугарие правено 1962(демек ОПАСНО Е). Което хич не обяснява изчезването на релсата.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Пон Дек 02, 2013 4:55 pm

Намериха парче дълго 40см, на 125м от мястото на липсата. Липсват още 89см.
Как е станала хватката?
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот railjet » Вто Дек 03, 2013 1:57 am

Изображение
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: ФРАНЦИЯ

Мнениеот Driver » Вто Дек 03, 2013 8:52 pm

Манго понеже е бивш жп работник е констатирал счупената релса
Driver
 
Мнения: 475
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Следваща

Назад към Чужди железопътни администрации / Railways Outside Bulgaria

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта