Гари Подуяне, Искър и Казичене

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Гари Подуяне, Искър и Казичене

Мнениеот Administrator » Пон Авг 13, 2018 11:17 am

Три ключови жп гари ще бъдат модернизирани със средства от ОПТТИ

Публикувано : пн, авг 13th, 2018

Три ключови жп гари ще бъдат модернизирани със средства от ОП „Транспорт и транспортна инфраструктура“ 2014-2020 (ОПТТИ). Одобрен е проектът за реконструкция на железопътните гари Подуяне, Искър и Казичене. Общата стойност на проекта е 7,4 млн. лева, от които безвъзмездната финансова помощ е в размер на 6,3 млн. лева.

Предвижда се пълно обновяване на приемните здания и прилежащите перони, подобряване на конструктивното състояние на сградите, изграждане на системи за енергийна ефективност, внедряване на съвременни информационни и оповестителни системи, облагородяване и озеленяване на околните пространства.

За да се запази автентичният вид на втората по големина жп гара в София – Подуяне е предвидено зданието и вграденият в чакалнята павилион да бъдат реставрирани.

Към момента е в ход обществена поръчка за избор на изпълнител с три обособени позиции за трите железопътни гари. Възложител на поръчката е НК „Железопътна инфраструктура“, а крайният срок за подаване на оферти е 23 август 2018 г. Предвидено е строителните дейности за трите жп гари да започнат в началото на следващата година, като се очаква да приключат през 2020 г.

Гаровите комплекси Подуяне, Искър и Казичене са част от жп линията София – Пловдив, която е най-натоварената линия в страната. За миналата година по направлението са пътували над 1,4 милиона пътници.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2397
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Гари Подуяне, Искър и Казичене

Мнениеот vlado » Пет Сеп 07, 2018 9:27 am

Седем участника в търга за ремонта на гарите Подуяне, Искър и Казичене
от 07.09.2018, Автор: Милена Василева

Седем компании и обединения участваха в търга за реконструкция на гаровите комплекси Подуяне, Искър и Казичене в три обособени позиции. Позиция 1 е за реконструкция на гаров комплекс Подуяне, в това число изготвяне на работни чертежи и детайли, и упражняване на авторски надзор, позиция 2 - за същите дейности, но за гара Искър, а позиция 3 – за гара Казичене. Стойността на поръчката е 5 199 538 лв. без ДДС.
Участниците в търга са:
- Сдружение Интерполис 2018, съставено от "Интерполис" ЕООД, "Инфра Роудс" ЕООД -позиция 3.
- Консорциум гара Искър 2018, състоящо се от "Среги" ООД и "Тит Инженеринг" ЕООД - позиция 2.
- "Инфраструктурно строителство" АД - позиция 1.
- ДЗЗД "Искър Билд" 2018, в което партньори са "Билдинг комфорт" ЕООД, "Трейс-София" ЕАД, "Термоконсулт София" ЕООД - позиция 2
- ДЗЗД "Казичене Билд 2018", съставено от "Билдинг Комфорт" ЕООД, "Трейс – София" ЕАД, "Термо Консулт София" ЕООД - позиция 3
- ДЗЗД "Евро Строй", включващо "Кар Строй" ЕООД и "Нивел Строй" ЕООД - позиция 2 и 3
- ДДЗД "Престиж – Парсек" с партньори "Парсек Груп" ЕООД и "Престиж бизнес – 93" ООД - позиция 2.

В началото на август т.г. одобриха финансирането на проекта за реконструкция на трите ключови железопътните гари със средства от ОП "Транспорт и транспортна инфраструктура" 2014-2020 (ОПТТИ). Общата стойност на проекта е 7.4 млн. лева с ДДС, от които безвъзмездната финансова помощ е в размер на 6.3 млн. лева с ДДС.
Предвижда се пълно обновяване на приемните здания и прилежащите перони, подобряване на конструктивното състояние на сградите, изграждане на системи за енергийна ефективност, внедряване на съвременни информационни и оповестителни системи, облагородяване и озеленяване на околните пространства.
За да се запази автентичният вид на втората по големина жп гара в София – Подуяне, е предвидено зданието и вграденият в чакалнята павилион да бъдат реставрирани.
Предвидено е строителните дейности за трите жп гари да започнат в началото на следващата година, като се очаква да приключат през 2020 г.
Гаровите комплекси Подуяне, Искър и Казичене са част от жп линията София – Пловдив, която е най-натоварената линия в страната. За миналата година по направлението са пътували над 1.4 милиона пътници.

Източник: Строителство Градът
vlado
 
Мнения: 735
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 9:15 am


Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

cron