от bdz_55-089 » Чет Юли 28, 2016 9:56 pm
Сградата на приемното здание на Комунари е толкова голяма, коловозното развитие- също впечатляващо, самата гара си е била гара от незапомнени времена- бившата Мурна, после Комунари, така че би било доста погрешно да се следват чисто технически съображения с днешна дата. Аспарухово трябва да си остане спирка, а Комунари- гара, като коловозното развитие на Аспарухово да мине на подчинение към Комунари. При всички положения е недопустимо оставането като гари и на двете.
Също така ми се иска да повдигна въпроса и за закриването на гара Юнак, от която файда- никаква и положението там е същото като Комунари- Аспарухово, дори още по-безсмислено, освен ако не са решили да възстановяват жп линията към Старо Оряхово, но дори и тогава, Синдел е достатъчна като гара. Отдавна се чудя има ли спирка Синдел до самото село, защото видях някакъв перон там, пък не фигурира в разписанията.
Разделна и тя трябва да се закрие дори като РП, защото тези функции ще си ги изпълнява Синдел-разпред. На Радомир като се разделят линиите за Кю и Дупница, отначало вървят успоредно около 3-4 км и чак тогава се разделят, така че какъв е проблема, че самото разделяне, разклоняване, не става точно в района на гарата, а на няколко км по-нататък?