ЖП Гари и Спирки

Информация за състоянието на гарите и спирките.
Историческа информация за развитието на железния път, гари, спирки, тунели, мостове, сигнализации и др.
Информация за състоянието на закрит и неизползван железен път. Информация за индустриални клонове.

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Чет Юли 28, 2016 7:38 pm

07 написа:Тц, Комунари ще е РП, Аспарухово гара

При три пътя излизащи от гара Ав , Комунари няма де е и РП, ами най-обикновена спирка. Два пътя към Дългопол и един към Смядово. Това го прогнозирах още преди 5 години като пуснаха моста на Цонево. Въпроса е, че може да нямат пари за нищо.
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Чет Юли 28, 2016 7:40 pm

railjet написа:Гълъбеца го правиха като за изложба.Козницата ще мине по бързата процедура. 7 месеца й стигат.

Т.е. пак едно нищо. Знаеш ли колко вода има в тунела? Ако не се направи като хората пак v max - 40...
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот 07 » Чет Юли 28, 2016 9:23 pm

bdz46203 написа:
07 написа:Тц, Комунари ще е РП, Аспарухово гара

При три пътя излизащи от гара Ав , Комунари няма де е и РП, ами най-обикновена спирка. Два пътя към Дългопол и един към Смядово. Това го прогнозирах още преди 5 години като пуснаха моста на Цонево. Въпроса е, че може да нямат пари за нищо.

Ще е РП - ще има стрелки да се ходи към Смядово
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Чет Юли 28, 2016 9:56 pm

Сградата на приемното здание на Комунари е толкова голяма, коловозното развитие- също впечатляващо, самата гара си е била гара от незапомнени времена- бившата Мурна, после Комунари, така че би било доста погрешно да се следват чисто технически съображения с днешна дата. Аспарухово трябва да си остане спирка, а Комунари- гара, като коловозното развитие на Аспарухово да мине на подчинение към Комунари. При всички положения е недопустимо оставането като гари и на двете.
Също така ми се иска да повдигна въпроса и за закриването на гара Юнак, от която файда- никаква и положението там е същото като Комунари- Аспарухово, дори още по-безсмислено, освен ако не са решили да възстановяват жп линията към Старо Оряхово, но дори и тогава, Синдел е достатъчна като гара. Отдавна се чудя има ли спирка Синдел до самото село, защото видях някакъв перон там, пък не фигурира в разписанията.
Разделна и тя трябва да се закрие дори като РП, защото тези функции ще си ги изпълнява Синдел-разпред. На Радомир като се разделят линиите за Кю и Дупница, отначало вървят успоредно около 3-4 км и чак тогава се разделят, така че какъв е проблема, че самото разделяне, разклоняване, не става точно в района на гарата, а на няколко км по-нататък?
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Driver » Чет Юли 28, 2016 11:55 pm

ЗА РАЗДЕЛНА СИ В ГЕШКА55-89
Driver
 
Мнения: 468
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 3:22 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пет Юли 29, 2016 12:15 am

Той въобще не вдява за фериботния комплекс и значението на Разделна за него. Или си представя фериботния комплекс като фалиралия преди 15 години сал Русе-Джурджу. Нали в Русе всичко е най-голямо ;)
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 957
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz46203 » Пет Юли 29, 2016 7:22 am

bdz_55-089 написа: Разделна и тя трябва да се закрие дори като РП, защото тези функции ще си ги изпълнява Синдел-разпред.

А бе как пък само ти не разбра, че гара Разделна и разделен пост Разделна са две различни неща... :!: :!:
bdz46203
 

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пет Юли 29, 2016 12:00 pm

И от къде ще минават влаковете от ВаФ посока север? Дай да ги набутаме в Синдел-разпред., да въртят локомотиви, да правят проби и от горе на всичко за неудобството да плащат допълнителни такси на НКЖИ. Или те злите частници са си за дранье. Но плащат и на НКЖИ, и неустойки на спедиторите. А на "добрите" държавни не им пука. Те пари нямат, отдавна са изпапани, пенсиометъра се върти. За къде да бързат.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 957
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот krali_mirko » Пет Юли 29, 2016 2:10 pm

Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.
Аватар
krali_mirko
 
Мнения: 89
Регистриран на: Пет Юли 26, 2013 10:22 am
Местоположение: Sofia

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот diesel07 » Пет Юли 29, 2016 2:22 pm

След затварянето на РП Разделна всички товарни влакове движещи се към 28-ма линия въртят локомотиви на Повеляново.
diesel07
 
Мнения: 377
Регистриран на: Сря Фев 12, 2014 5:22 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот ivajlo_nikolov » Пет Юли 29, 2016 3:15 pm

krali_mirko написа:Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.

В началото на май месец имаше цистерни на ОМВ. Явно товарят от там. На гарата имаше и 86-ца /от немските/ с още цистерни, но не беше на светло и в 5 часа сутринта не видях на кой превозвач е.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 957
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот BDZ 07 » Пет Юли 29, 2016 3:16 pm

Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.


Цистерни, брандирани с логото на OMV са най-често срещаната гледка там - композиции от по 8-10-12 вагона. Вагони на LUKOIL се виждат малко по-рядко.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот 07 » Пет Юли 29, 2016 4:04 pm

krali_mirko написа:Споменавате петролната база в Аспарухово. Там има ли изобщо някакво движение на жп вагони? Доколкото съм чувал, след отварянето на петролопровода Бургас-Варна, той се използва за доставяне на гориво в базата.

Тоя петролопровод вече е бракуван
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Otskov » Пет Юли 29, 2016 4:24 pm

Интересно обаче, че гара Кма е строена с внушително коловозно развитие, интересно с каква цел ?
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1943
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот BDZ 07 » Пет Юли 29, 2016 5:20 pm

Едно време работеше промишлеността в Смядово и Шумен. Освен това по трета линия кипеше огромна по своите мащаби товарна дейност (Карнобат - Синдел се водеше линия 3-А). Маневрена дейност, влакове през 20-30 минути...

Отделно на спирка (тогава беше гара) Ивански имаше поделение (склад) на Държавния резерв - едно наистина внушително съоръжение.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот bdz_55-089 » Пет Юли 29, 2016 10:12 pm

Сега само Смядово остана гара. Има и 8 км клон до някакъв химически завод или военен обект.
По отношение на Синдел- Разделна- Повелявново. Не отричам нуждата от гара в този район, но недоумявам защо трябва да са цели 3 на брой, след като може да е само една, най-много две. Самото разделяне на коловози не е задължително да става непременно в обсега на дадената гара. Колко е разстоянието между Синдел и Разделна, че да се налага две отделни гари да има там? Та коловозното развитие на повечето ни разпределителни гари е много по-голямо от това на Синдел + Разделна заедно. Аз говоря за тази Разделна, дето е на 2-ра главна, не я знам как точно се води, а не за старите линии, които са по-близо до платото.
bdz_55-089
 
Мнения: 863
Регистриран на: Пон Мар 30, 2015 10:03 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот kgeorgiev » Пет Яну 05, 2018 2:31 pm

Мътница да не би да отива вече в историятя като гара. От пътя се виждат закръстосани светофори. Или предстои ремонт?
kgeorgiev
 
Мнения: 64
Регистриран на: Вто Авг 20, 2013 8:38 am

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот krali_mirko » Съб Яну 06, 2018 10:38 pm

Върви ремонт и изграждане на перон между 3-ти и 4-ти коловоз. Даже трябва да е към приключване вече.
Аватар
krali_mirko
 
Мнения: 89
Регистриран на: Пет Юли 26, 2013 10:22 am
Местоположение: Sofia

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот Spass237 » Чет Апр 26, 2018 2:27 pm

Новата жп спирка в Челопеч вече функционира ли и ако не, то кога ще започне да се използва?
Spass237
 
Мнения: 60
Регистриран на: Нед Юли 02, 2017 2:32 pm

Re: ЖП Гари и Спирки

Мнениеот nickytod » Пет Апр 27, 2018 10:24 am

Не, влаковете си спират още на старата спирка. Не знам кога ще започне да се ползва новата - имаше някаква сага с общината, ако правилно си спомням.
nickytod
 
Мнения: 135
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 10:05 am

ПредишнаСледваща

Назад към Инфраструктура / Railway Infrastructure

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта