Българската железница - минало, настояще, бъдеще

В този раздел се публикуват и коментират всички материали от официалните медии за българските железници като целта е всички жп любители и професионалисти да са в течение на информацията, която циркулира в медийното пространство за сектора. В този раздел може да публикувате и коментирате всякакви материали от официалните български медии за българските железници. Разделът няма за цел да популяризира определени медийни публикации, а да ги потвърди, отрече, коментира и пр. от гл.т. на професионалната фактология и обективност. При по-задълбочени дискусии, които се отклоняват от конкретните коментари по даден медиен материал, модераторския екип си запазва правото да премества дискусиите в съответните специализирани категории и раздели на форума.

Българската железница - минало, настояще, бъдеще

Мнениеот Administrator » Пет Юли 19, 2013 1:12 pm

.
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2421
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Българската железница - минало, настояще, бъдеще

Мнениеот Димитър Деянов » Чет Авг 15, 2019 10:00 pm

Преди 70 години, през 1949-та, е произведен първият (от общо 10 броя) тежки пътни валяци, задвижвани с пара. Това е едното от новите тогава производства на ЛВЗ "Г.Димитров" (по-късно ЖПЗ) - София.

Първия парен валяк произв. в ЛВЗ през 1949 г..jpg
Първия парен валяк произв. в ЛВЗ през 1949 г..jpg (166.86 KiB) Прегледано 200 пъти

На снимката: подготовка на първия валяк за демонстрационно пускане пред официалните лица и журналистите.
Аватар
Димитър Деянов
 
Мнения: 672
Регистриран на: Съб Авг 10, 2013 3:50 pm


Назад към Българските железници през погледа на медиите

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта