Пловдив-Бургас

Тук може да публикувате материали от медииите и вашите мнения по тях свързани с реализирането на настоящи и бъдещи проекти от българските железници по Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013, програма ИСПА, проекти по Connecting Europe Facility (Механизъм за свързана Европа), програма "Марко Поло" на ЕС, TEN-T проекти и др. без софийския метрополитен

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот ivajlo_nikolov » Съб Май 16, 2015 11:52 am

Таман се зарадвах, че са узрели за съвсем ново трасе от Опълченец до Самуилово южно от АМ Тракия без никакви Черни Гори и нова сп. Чирпан - Юг. Но явно са решили да повторят грешката на прадедите, като все пак я коригират тука.
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 959
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Съб Май 16, 2015 12:55 pm

Малка гара на север. Единият път ще обслужва Чирпаницата в сегашния й вид.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот bdz46203 » Съб Май 16, 2015 12:57 pm

Нещо само си чешете езиците, а нищо черно на бяло не виждам.
bdz46203
 

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Съб Май 16, 2015 12:59 pm

А сети се защо не можеш да го видиш черно на бяло (в интернет). :idea:
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Съб Май 23, 2015 2:03 pm

bdz46203 написа:Нещо само си чешете езиците, а нищо черно на бяло не виждам.


Ще се опитам да го нарисувам с думи.
Зимница ще е с нов проект. Източната гърловината с бърз двоен и двупътен(двупосочен) транзит- към Завой и към Желю едновременно. С голями дъгови стрелки или с тобоган. Второто е за предпочитане.

З-Сж-Цо е предвидено за подновяване, с леки корекции на 3 места, за да стане цялото 160.
Ако този проект се приеме, това ще истинска интелектуална революция в Милчовата фирма.



От Оризово до Михайлово ще има два пътя. Път 1 с параметри до 90 км/час и път 2 за 160 км/час. Само път2 ще влезне в тунел. Гара Черна гора изчезва. Над Чирпан ще има малка такава с два или три коловоза.-


Цо-Дж ще се завърши до средата на 2016. Дж-Бс отпада и остава за следващия период.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот BDZ 07 » Съб Май 23, 2015 4:37 pm

Това с тунела под Чирпан не ми се вярва да се случи - поне не и със сегашното ръководство на НКЖИ. По-скоро някаква постна рехабилитация, включваща: подбиване и пресяване, смяна на няколко десетки траверси, една боя на приемното здание на гарата и лек освежаващ ремонт на чакалнята.
Аватар
BDZ 07
 
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон Фев 09, 2015 5:32 pm
Местоположение: Пловдив

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Съб Май 23, 2015 4:50 pm

Ми и на мен не ми се вярва,ама като го чуеш от тези, които се занимават със задачата,все пак фаща некакъв дикиш.
Споменах,че не е точно под Чирапан, а нейде в съседство- през високата Чирпаница.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Съб Май 23, 2015 7:37 pm

Дружба Бургас колко пъти ще се прави... Нали веднъж го правиха...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот ivajlo_nikolov » Съб Май 23, 2015 8:29 pm

През всяка петилетка. Опс... програмен период ;)
Аватар
ivajlo_nikolov
Глобален модератор
 
Мнения: 959
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 8:39 pm
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Съб Май 23, 2015 10:32 pm

Там леглото под призмата е съсипано и трябва да се прави наново от дън земи.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Нед Май 24, 2015 9:50 am

railjet написа:Там леглото под призмата е съсипано и трябва да се прави наново от дън земи.

Да бе по съсипаното легло можеше със 110, после с новата призма и релси - 80.... Май някой е спал, или много нагло се краде...
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Нед Май 24, 2015 12:14 pm

Предполага се, че когато са обръщали камъчетата за пресявка са загребали от пясъчното легло повече отколкото трябва,и сега призмата се спахва.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Нед Май 24, 2015 1:49 pm

Ами м*дете на менгемето и да връщат парите... Или има опасност да кажат къде и колко са кихали?
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Otskov » Нед Май 24, 2015 1:54 pm

Или поне да ги накарат да си оправят за*раното...
Аватар
Otskov
 
Мнения: 1963
Регистриран на: Вто Юли 23, 2013 12:00 am
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Пон Авг 24, 2015 8:48 am

Стартира строителството на две тягови подстанции в Стара Загора и Нова Загора за 19.5 млн. лв.

22.08.2015, Автор: Милена Василева

Започва изграждането на двете тягови подстанцзии в Стара Загора и Нова Загора.

Проектът е с точното наименование "Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъци на железопътната линия Пловдив – Бургас – възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции Стара Загора и Нова Загора и изграждане на система за телеуправление на ТПС (тягови подстанции), СП (секционни постове) и СР (секционни разединители) от ЦДЦ (централен диспечерски център) Пловдив".

Изпълнението на обекта предвижда работно проектиране и изпълнение на строителни, монтажни, пусково-настроечни работи на тягови подстанции Стара Загора и Нова Загора, работно проектиране и изграждане на системаза телеуправление на ТПС и прилежащите към тях СП, СР във всички гари на железопътната линия Пловдив – Бургас (от гара Михайлово до гара Бургас включително), в пълния им обем.

Основната цел е след извършване на рехабилитация на железопътните участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас да се възстановят, ремонтират и модернизират две тягови подстaнции, които захранват участъка с номинално напрежение 25 кV на въздушната контактна мрежа в железопътния участък от Михайлово до Бургас, а именно: ТПС Стара и Нова Загора. Изпълнението на обекта има за цел да се постигне надеждност за не по-малко от 30 години общ жизнен цикъл, отговарящ на действащите европейски и национални стандарти.


Изпълнител е "ТДВ Инфраструкткура" ДЗЗД, съставено от"Водстрой 98" АД, "Т & Д Инженеринг" ЕООД и "Булдени" ООД.
Стойността на обектите е 19 527 587,24 лева с ДДС.
Предвижда се строителните дейности по договора да приключат през март 2016 г.
Финансирането на този обект както и на цялата рехабилитация на жп Пловдив - Бургас е по ОП"Транспорт" 2007-2013.

Изграждането на двете тягови подстанции е част от проект "Рехабилитация на железопътната инфраструктура в участъци от железопътната линия Пловдив-Бургас".

Железопътната линия Пловдив – Бургас е част от Коридор VIII на Транс-европейската железопътна мрежа, която от своя страна е част от TINA мрежата и има статут на железопътна магистрала. Проект "Рехабилитация на железопътната инфраструктура в участъци от жп линията Пловдив – Бургас" е включен в списъка с основни проекти към Приоритетна ос 1 "Развитие на железопътната инфраструктура по Транс-европейските и основните национални транспортни оси" от Оперативна програма "Транспорт" 2007-2013 г.

Преди
Железопътната линия Пловдив – Бургас е с разгъната дължина 292 км и е част от железопътното трасе Драгоман – София – Пловдив – Бургас, което е основна артерия за товарни превози на територията на България. Средната скорост на движение по трасето преди започването на строителните дейности е около 60 км/ч.

След
приключване на проекта ще се възстановят проектните скорости за движение на влакове със скорости между 130 и 160 км/ч по железопътната линия от Пловдив до Бургас чрез подобряване на параметрите на железния път и контактната мрежа и ще се намали времето за пътуване на товарните и пътническите влакове съответно с 31 минути и с 40 минути. Реализацията на проекта ще осигури пълна техническа хармонизация с бъдещото трасе от София до Пловдив, а също така и с трасето от турската граница до Истанбул.

Първа копка на тяговите подстанции в Стара Загора и Нова Загора НКЖИ ще направи на 25 август.

Източник: Строителство Градът
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот Administrator » Вто Авг 25, 2015 4:20 pm

Стартираха строителните дейности по изграждането на тягови подстанции Стара Загора и Нова Загора

Публикувано : вт, авг 25th, 2015

Днес, 25.08.2015 г., в гр. Нова Загора се проведе публично събитие за представяне на стартиращите строителни дейности по обект „Рехабилитация на железопътната инфраструктура по участъци на железопътната линия Пловдив – Бургас –възстановяване, ремонт и модернизация на тягови подстанции Стара Загора и Нова Загора и изграждане на система за телеуправление на ТПС (тягови подстанции), СП (секционни постове) и СР (секционни разединители) от ЦДЦ (централен диспечерски център) Пловдив”, част от проект „Рехабилитация на железопътната инфраструктура в участъци от жп линията Пловдив – Бургас“.

Като домакин на събитието, генералният директор на ДП НКЖИ инж. Милчо Ламбрев пожела на изпълнителите спорна и успешна работа и заяви, че се планира строителните дейности по изграждането на тяговите подстанции да приключат през март 2016 г.

На церемонията присъстваха областните управители на Стара Загора – Георги Ранов и на Сливен – Димитър Сяров, кметът на община Нова Загора – Николай Грозев и неговите заместници, представители на УО на ОП „Транспорт“ и експлоатационните директори на ДП НКЖИ.

След извършване на рехабилитацията на железопътните участъци по железопътната линия Пловдив – Бургас ще бъдат възстановени, ремонтирани и модернизирани две тягови подстaнции – Стара и Нова Загора. Те захранват участъка от Михайлово до Бургас с номинално напрежение 25 кV на въздушната контактна мрежа. Изпълнението на обекта има за цел да бъде постигната надеждност за не по-малко от 30 години общ жизнен цикъл, отговарящ на действащите европейски и национални стандарти.

Обектът се изпълнява от „ТДВ ИНФРАСТРУКРУРА“ ДЗЗД и е на стойност 19 527 587,24 лева с ДДС.

Проект „Рехабилитация на железопътната инфраструктура в участъци от жп линията Пловдив – Бургас“ се осъществява със съфинансиране от Кохезионен фонд на ЕС чрез ОП „Транспорт” 2007 – 2013 г.

Източник: ЕПБЖ
Administrator
Администратор
 
Мнения: 2419
Регистриран на: Сря Юли 17, 2013 11:35 am

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот ilia_bdz » Чет Сеп 10, 2015 4:46 pm

Имали развитие Пловдив-Бургас фаза-2в участъка "Скутаре -Оризово"Чу се че в края на август ще обявят.?
ilia_bdz
 
Мнения: 110
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот railjet » Чет Сеп 10, 2015 4:49 pm

Да, до средата на 2016 трябва да се започне реално строителство.
railjet
 
Мнения: 7799
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 3:12 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот 07 » Чет Сеп 10, 2015 11:33 pm

railjet написа:Да, до средата на 2016 трябва да се започне реално строителство.

Разбирай че до 2018 няма да започне.
07
 
Мнения: 3118
Регистриран на: Чет Юли 25, 2013 8:45 pm

Re: Пловдив-Бургас

Мнениеот ilia_bdz » Съб Окт 13, 2018 8:34 am

Някой имали информация за Оризово-михайлово!!!!
ilia_bdz
 
Мнения: 110
Регистриран на: Пон Юли 22, 2013 9:47 pm

ПредишнаСледваща

Назад към Европейски програми и проекти

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта