Страница 1 от 3

Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Чет Юли 18, 2013 2:29 pm
от Administrator
.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 11:54 am
от Vancho_4647
Budapest Keleti (Hun)16:10
Szolnok (Hun) 17:32 0:01 17:33
Mezotur (Hun) 17:58 0:01 17:59
Gyoma (Hun) 18:11 0:01 18:12
Mezobereny (Hun) 18:29 0:01 18:30
Bekescsaba (Hun) 18:44 0:01 18:45
Ketegyhaza (Hun) 18:57 0:01 18:58
Lokoshaza (Hun) 19:07 0:25 19:32
Curtici 20:47 0:25 21:12
Arad 20:39 21:39 0.05 21:44
Deva 21:03 0:03 0:03 00:06
Simeria 00:16 0:10 00:26
Petrosani 02:08 0:03 21:11
Craiova 04:55 0:10 05:05
Golenti Hm 07:00 0:25 07:25

Тъй като нямам идея оттук как би могъл да стигне до Видин влакът съм го оставил до Голенци с опция за продължаване до Видин/София. Наобратно влак тръгващ в същия интервал с цел удобно пристигане в Будапеща най-късно до 8 сутринта. За образец съм ползвал разписанието на влак 1471/1481. При едни добри ценови оферти каквито съществуват между Будапеща и Букурещ според мен подобен влак не е изгубен от смисъл. Примерно 100 лв еднопосочен билет Видин-Будапеща закупен 7 или повече дни по-рано да пада наполовина точно както е между румънски и унгарски градове, но това вече е въпрос на преговори между отделните администрации.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 12:01 pm
от railjet
Бъди реалист и виж, че нимой. Нимой локомотив, нимой вагон за вътрешно, нимой такса да се плаща, а ти искаш ценови оферти, по-рано закупен билет :shock: . А пък даже искаш и преговори с други админастрации :shock: Още малко и ще поискаш от магарето да запее оперна ария...
Бъди реалист!

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 12:06 pm
от bdz43r
Трябва да тръгва по-късно от Будапеща, та да може да се хване с дневна връзка и от Мюнхен и Прага примерно или просто да имаш цял ден там. Така ще пристига към обяд в София.
От София трябва да тръгва така, че да се пристига сутринта в Будапеща - общо взето по време да дублира бившия 490/491.
Или най-добре не отделен влак, а директни вагони за/от EN472/473.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 12:11 pm
от railjet
Откъде ще го вземеш този вагон? Откъде локомотив да го прекара през моста? Как ще се организира ползването му във вътрешно ? Наши се сещаш за историята със забранените номера 360/1/2/3...

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 12:17 pm
от bdz43r
Мечтите са безплатни.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 12:20 pm
от Vancho_4647
Галфона е ял нещо развалено :D Не се сетих за връзки по-нататък. По-скоро идеята ми беше сравнително удобно свързване на Видин/София с Будапеща без да губиш цял ден в път, а да оползотвориш нощта и да пристигнеш рано сутрин, но си прав, че следва и за това да се помисли.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 12:26 pm
от railjet
Нека първо да чуем мнението на двата младши експерта по ПП, пък после да се ровим за връзки.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 2:21 pm
от dobriii123
:) Да дам и аз едно разписание. То е за бв 2627.И други.
София 23:50
Мездра 01:21 01:37 (за прикачване на директни вагони от БВ 7687 Внп-М )
Горна Оряховица 04:11 04:21
Варна 08:03

20101 250т 76% лок.32
София 06:06
Мездра 08:18 08:40
Червен бряг 09:30

20105 150т 76% лок.45
София 10:11
Мездра 12:30 12:33
Червен бряг 13:24

20104 150т 76% лок.45
Червен бряг 13:50
Мездра 14:42 14:45
София 17:15

20106 250т 76% лок.32
Плевен 14:23
Мездра 16:20 16:24
София 18:3Х не си спомням точно часа

20103 250т 76% лок.32
София 07:56
Мездра 10:04 10:10
Враца 10:28

20204 250т 76% лок.32
Мездра 11:56
София 14:08

20205 250т 76% лок.32
София 16:50
Мездра 19:11 19:16
Роман/Чб 19:40/19:57

20130 250т 76% лок.32
Плевен 09:35
Мездра 11:20

20134 116т 130% лок. 30/31
Плевен 17:45
Мездра 19:30
Има и други. Засега толкова.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 2:39 pm
от railjet
Напиши 20110/20111 Сф-ГО с 30/31 и за друго забрави.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 3:36 pm
от dobriii123
А обходите различават ли се съществено от тези с лок.45 и 2-3 вагона?

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 3:56 pm
от bdz43r
Не.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 3:59 pm
от railjet
Разликата е съществена: 45 минути по-рано на ГО,което дава възможност на електричката да ощастливи няколко торби до Бяла или до Плачковци, на мястото на актуално дрънкащите бараки по 4-та.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 4:01 pm
от railjet
bdz43r написа:Не.


Не заблуждавай младите фенове. Много добре знаеш, че само от скоростите в Мездра- ГО имаме + 20% в полза на електричката.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 4:05 pm
от bdz43r
20 % разлика, ако разписанието е плътно за 130. Твоите приятели обаче го правят за 70-80, ако и да пише 110 в него.
И в По - Прм електричката е 135-140, ама обхода е за 80-100.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 4:13 pm
от railjet
Първите 30/31 По-Дг бяха нормално стегнати. Средна скорост 75 км/час не е зле за пътник.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 4:15 pm
от bdz43r
Така стегнати бяха, че някои колеги даже се оплакаха, че трябвало да карат със 100, а други - че трябвало да стоят на всяка гара по 5 минути.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 4:30 pm
от railjet
Е, да, както винаги всяко ново разписание е недоразумение. Изфукаха се с новата "скоростна" линия на 01.07.2012, но после забравиха, че тя може да се ползва от сименсите със 120-140. Но месец по-късно един съвестен форумец, се сети да привлече вниманието на медиите върху смехориите им и те си ги пооправиха малко.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 4:35 pm
от bdz43r
Да, малко - написаха 140, но без да променят времето.
Та и по 2-ра... сименсите могат да се движат със 130, в разписанието на електровоза пише 110, но времето е като за 80.

Re: Проектни разписания за пътнически влакове

МнениеПубликувано на: Пет Окт 18, 2013 5:04 pm
от railjet
От прозорците на канцелариите не се разпознават добре дистанциите в далечината, та затова се дава по-разхлабено - за по-сигурно.

А пък защо само една малка част от мрежата е дублирана в ТТН "важи само за дезиро", как да се обясни..Дълга тема..