Страница 1 от 51

ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Вто Авг 13, 2013 6:44 pm
от Administrator
Влак разчлени мъж на релсите във Враца

Никой от очевидците не разбрал как самоубиецът се озовал под влака

Публикувано: 13 авг. 2013, 18:14 | Обновено: 13 авг. 2013, 18:14

Мъж се хвърли на ж.п. релсите във Враца. Малко преди 17 часа самоубиецът изскочил пред машината, която се движела по разписание от Враца за Криводол, на линията при надлеза на КАТ в града. Въпреки, че инцидентът е станал в пиков час, никой от очевидците не знаеше как точно мъжът се озовал на релсите, съобщава "Конкурент".

„Чухме само, че влакът изсвири няколко пъти, явно мъжът е изскочил в последния момент”, коментираха свидетели от заведение, намиращо се точно срещу ж.п. линията. Районът беше отцепен веднага от полицията, а пътниците останаха във влака докато разследващите изясняваха обстоятелствата. Според първоначалната информация, мъжът е на средна възраст.

Час след инцидента бе установено, че размазаното тяло е на клошар, но все още самоличността му не е изяснена.

Източник: Блиц

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Авг 19, 2013 3:41 pm
от Vancho_4647
Лошият влак пак не могъл да спре ... Абе закривайте ги тия влакове само пречат и убиват хора...

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 04, 2013 8:10 am
от Administrator
Няма пострадали пътници и служители при инцидента с дерайлиралия турски вагон от международния влак Букурещ – Истанбул

04 септември 2013 | 00:20

Горна Оряховица. В 21:22 ч. в района на изходните стрелки на гара Радунци дерайлира третият вагон от международния влак № 456 (Букурещ – Истанбул), който се движи на българска територия по маршрут Горна Оряховица – Димитровград-север. Международният влак е пътувал в състав от локомотив и три вагона. Първият вагон от композицията е български (седящ вагон), вторият e румънски (кушет-вагон), а третият e турски (кушет-вагон).
При инцидента е дерайлирал с една талига третият вагон от международния влак. Няма пострадали пътници и служители на железниците.
В дерайлиралия турски кушет-вагон и във втория румънски кушет-вагон са пътували общо 6 пътника. Пътниците от двата вагона са прехвърлени в първия български вагон от композицията, с който в 22:30 ч. са продължили своето пътуване до гара Димитровград-север. От гара Димитровград-север те ще бъдат прехвърлени на международния бърз влак № 491, който се движи по маршрут София – Истанбул.
Представители на „БДЖ – Пътнически превози” ЕООД и Изпълнителна агенция „Железопътна администрация” пътуват към мястото на инцидента. Причините за дерайлирането на турския вагон от международния влак се разследват.

© 2013 Всички права запазени. Позоваването на Информационна агенция "Фокус" е задължително!

Източник: Фокус

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 04, 2013 8:13 am
от NikolaiRG
Петър Делчев написа:Няма пострадали пътници и служители при инцидента с дерайлиралия турски вагон от международния влак Букурещ – Истанбул


При тази скорост остава и пострадали да има :D

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 04, 2013 11:23 am
от Vancho_4647
Ужасно кьопави са тия вагони. Като си помисля, че нашите спални са от същия завод ... Мине се не мине време още на Русе откачат турския кушет и влакът продължава без него. Много често има проблеми с тях

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Сря Сеп 04, 2013 12:12 pm
от 07
Vancho_4647 написа:Ужасно кьопави са тия вагони. Като си помисля, че нашите спални са от същия завод ... Мине се не мине време още на Русе откачат турския кушет и влакът продължава без него. Много често има проблеми с тях

А нашите пътища са перфектни :) Нека да разберем причината и тогава да коментираме.

Re: Посегателства срещу инфраструктурата, работещите и пътни

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:11 pm
от Administrator
Липсваща релса забави влака Варна - София с 80 минути

09.09.2013 17:41;

30-сантиметрова част от релсите между гарите Търнак и Дъскотна е изчезнала и се наложило пътуващ по маршрута влак Варна - София да спре, съобщи зрител на БНТ.

Кантонерът успял да предупреди навреме машиниста и не се стигнало до инцидент. Влакът спрял и всичко се разминало с ремонт на релсите и забавяне с 80 минути.

От Националната компания "Пътна инфраструктура" заявяват, че машинистът е знаел още от гарата за липсващото парче релса и до проблем и дерайлиране е било невъзможно да се стигне.

"Някъде между гарите Търнак и Дъскотна влакът намали и спря сред Балкана, сред нищото. Разбрах, че липсва около 30-сантиметра част от релсите. Подаден е сигнал от кантонера към машиниста, за да намали и ако това не се е случило, влакът е щял да дерайлира. В общи линии бързо оправиха релсата, видях флексове, завариха я и след накъде час и нещо влакът потегли и в момента се движим. Въпросът е, не че влакът закъснява, а как така посред бял ден може да липсва част от релсата", разказа Георги Костов - пътник във влака.

"5 см е счупването, което значи, че нищо неконтролируемо не е станало. Всичко е контролирано, счупването е намерено преди това. Просто нашите специалисти са решили, за да не направят това закъснение на влака, че с 5 км/ч е могъл да мине през счупването. Но машинистите, тяхно право е, са преценили, че е опасно и са спрели", обясни инж. Бисер Минчев - главен ревизор по безопасността на НКЖИ.

Той добави, че машинистът е предупреден още на гарата: "Той получава един документ, в който му се предписва, че на еди-кой си километър трябва да премине с 5 км/ч, с особено внимание и по преценка на превозната бригада, т.е. на машинистите."

Източник: 24 часа

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:19 pm
от plastikat
Е как няма да изчакат - 80 минути извънреден труд ;)

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:45 pm
от Driver
На м'''''''''и половия орган

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:49 pm
от disell
От такива тънкосметковци сме на това дередже....

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:50 pm
от 46-211 Dzver
plastikat написа:Е как няма да изчакат - 80 минути извънреден труд ;)

Това е най-голямата простотия която бях чувал...

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:52 pm
от plastikat
Защо ? След като ти казват ,че можеш да минеш ,а ти не минаваш - какъв е извода ???

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:57 pm
от NikolaiRG
plastikat написа:Защо ? След като ти казват ,че можеш да минеш ,а ти не минаваш - какъв е извода ???


Да, казано е, че може, а не че трябва, по преценка на машинистите. Все пак никой не може да те задължи да рискуваш живота си, а и този на други хора.

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 7:59 pm
от Driver
Казват ама на твоя отговорност лок бригада е преценила че липсващото парче е голямо

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 8:12 pm
от 46-211 Dzver
plastikat написа:Защо ? След като ти казват ,че можеш да минеш ,а ти не минаваш - какъв е извода ???

То по твоята логика всеки машинист може да спре в някой джандем и да стои 60' по "повреда" в локомотива. После да каже, че е отстранена и така до безкрайност всяка повезка. Кой ще го усети. Голям кеф, големи пари... :mrgreen:
Прекалено "жълт" стана форума. За всяко нещо изпадате в супер крайности. Дай по-оптимистично.

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 8:15 pm
от plastikat
Колко е било голямо ? С Чайката съм минавал през 10 сантиметра липсващо парче -усеща се ,но когато се мине с 5км/ч не е предпоставка за дерайлиране . Историята помни и случаи в които и с 80км,ч е минавано ,но спирам . Вие сте прави - машиниста си носи отговорността.

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 9:03 pm
от plastikat
*** .А що се отнася до казуса :"5 см е счупването, което значи, че нищо неконтролируемо не е станало. Всичко е контролирано, счупването е намерено преди това. Просто нашите специалисти са решили, за да не направят това закъснение на влака, че с 5 км/ч е могъл да мине през счупването. Но машинистите, тяхно право е, са преценили, че е опасно и са спрели", обясни за "По света и у нас" инж. Бисер Минчев - главен ревизор по безопасността на НКЖИ и добави, че машинистът е предупреден още на гарата."
Ето и източника : http://www.dnes.bg/stranata/2013/09/09/ ... uti.198798

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Пон Сеп 09, 2013 9:15 pm
от dobo
Айде без да засягаме родата,а!

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 10, 2013 6:39 pm
от 1435
Както написах и в другата тема счупването е доста голямо и са щели да паднат и с 1 км.Бригадата трябва да бъде наградена а този който ги е пратил там с образец да си понесе отговорноста!

Re: ЖП произшествия

МнениеПубликувано на: Вто Сеп 10, 2013 6:50 pm
от bdz43r
Падането на счупване не е толкова лесно, да не кажа, че е почти изключено с 1-2 км/ч. Минавал съм няколко пъти през 30 см счупване и почти не се усеща дори. По 3-та линия ДТВ беше минал със 70 км/ч през 50 см дупка и траверсите отдолу бяха на сол, но влакът остана на пътя.
Образецът се дава, за да не минеш със 100, не те задължава да минаваш ако няма релси, нито гарантира, че няма да изпаднеш. Важното е, ако влакът изпадне, да не скочи в дерето.
Ето едно интересно видео по темата: http://www.youtube.com/watch?v=D-8gV4DJZUw