Страница 1 от 1

Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Чет Юли 22, 2021 12:53 am
от assen
Привет на всички,

Случайно попаднах на кратко клипче, в което "Експрес сервиз" показват част от работата си по ремонта на първия от двата локомотива 77-а серия, които са им възложени от БДЖ. Спомняйки си, че преди 6 години един от "Хеншел"-ите беше ремонтиран в завода в Септември се замислих - а как тая 77-ца е стигнала до Русе? Сменят ѝ талигите с такива за нормално междурелсие? Или качват цялата машина на платформа? Или нещо трето? Ще се радвам някои да обясни, ако знае.

А ето и самото клипче: https://www.youtube.com/watch?v=opQVqTe-emE

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Чет Юли 22, 2021 9:59 am
от Otskov
На вагон платформа. Във фейсбук страницата на Експрес сервиз има много информация и снимки.

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Пон Юли 26, 2021 4:58 pm
от Димитър Деянов
Последната официална информация за ремонта на локомотив 77 002, което всъщност представлява изграждане наново на цялата машина от рамата нагоре, е от 7 май 2021 г. Тук показвам една от публикуваните тогава снимки. Сега в скоро време, можем да очакваме по-нова информация, тъй като от „Експрес сервиз” – Русе обещаха, периодично да се публикува такава, за напредването на възстановителните работи по локомотива.

07.05.2021 г.(2).jpg
07.05.2021 г.(2).jpg (89.11 KiB) Прегледано 12925 пъти

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Нед Авг 22, 2021 5:47 pm
от Димитър Деянов
Тук показвам снимки публикувани от "Експрес сервиз" - Русе през юли т.г. за напредъка по възстановяването на локомотив 77 002. Това е наистина един уникален случай сравним по сложност с изграждането на един нов локомотив.

Лок. 77 002 в ЕС-Русе -1.jpg
Лок. 77 002 в ЕС-Русе -1.jpg (104.28 KiB) Прегледано 12647 пъти

Лок. 77 002 в ЕС-Русе -2.jpg
Лок. 77 002 в ЕС-Русе -2.jpg (94.95 KiB) Прегледано 12647 пъти

Лок. 77 002 в ЕС-Русе -3.jpg
Лок. 77 002 в ЕС-Русе -3.jpg (94.54 KiB) Прегледано 12647 пъти

Желая им по-нататъшен успех в тази дейност, която е от изключително значение, както за авторитета на това единствено у нас, ново, съвременно предприятие за ремонт на локомотиви, а така също и за експлоатацията по теснолинейката Септември - Добринище.

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Пон Ное 29, 2021 6:00 pm
от Димитър Деянов
Тук показвам част от публикуваните на 25.11.2021 г. от "Експрес сервиз" снимки, за хода по възстановяването на локомотив 77 002.
Освен това се съобщава, че "Експрес сервиз" ще ремонтира челната рампа в Локомотивно депо Септември, където ще бъде докаран, със специалния вагон за 760 мм возила и разтоварен основно реконструирания локомотив, а натоварен следващия за реконструкция, вероятно 77 009.

77 002 - (1).jpg
77 002 - (1).jpg (79.45 KiB) Прегледано 11745 пъти


77 002 - (2).jpg
77 002 - (2).jpg (93.96 KiB) Прегледано 11745 пъти


77 002 - (3).jpg
77 002 - (3).jpg (92.48 KiB) Прегледано 11745 пъти

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Съб Мар 05, 2022 10:47 pm
от Димитър Деянов
Ето го възстановен локомотивът 77 002,4

77 002.4 сн. от 02.03.2022 г. в Експрес сервиз.jpg
77 002.4 сн. от 02.03.2022 г. в Експрес сервиз.jpg (93.43 KiB) Прегледано 11008 пъти

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Пет Мар 18, 2022 12:45 pm
от Димитър Деянов
Тук показвам снимка на ЕКСПРЕС СЕРВИЗ, от представянето на модернизирания
локомотив 77 002.4 на 12 март 2022 г.
в Завода за ремонт и производство на локомотиви на гара Образцов чифлик.

77 002.4 - 12.03.2022 г..jpg
77 002.4 - 12.03.2022 г..jpg (82.77 KiB) Прегледано 10860 пъти

До сега очаквах, че някой от присъствалите на представянето ще пусне тук
снимки от това събитие, но явно няма такива участници от форума.

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Чет Мар 24, 2022 11:26 am
от Димитър Деянов
Снимка от ЕКСПРЕС СЕРВИЗ публикувана на 21.03.2022 г. показва локомотив 77 002.4 натоварен върху
вагона за транспортиране на теснолинейни возила, с който ще бъде превозен до гара Септември.
Вижда се и рамата на другия локомотив – 77 009.9, от която е демонтирано почти всичко и на практика
неговото възстановяване вече е започнато.

77 002.4 - 21.03.2022 г..jpg
77 002.4 - 21.03.2022 г..jpg (97.33 KiB) Прегледано 10763 пъти

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Сря Мар 30, 2022 6:05 pm
от Димитър Деянов
На 24.03.2022 г. локомотив 77 002.4 беше превозен по маршрута : гара Образцов чифлик - Русе -
Горна Оряховица - София - гара Септември (525 км) и вече е в локомотивно депо Септември,
където ще е постоянното му домуване. Очаква се скоро да бъде включен в графика за обслужване
на влаковете по теснолинейката Септември - Добринище. Снимки Експрес сервиз.

Лок. 77 002.4 в депо Септември (25.03.2022 г.).jpg
Лок. 77 002.4 в депо Септември (25.03.2022 г.).jpg (96.31 KiB) Прегледано 10656 пъти

Лок. 77 002.4 (25.03.2022 г.).jpg
Лок. 77 002.4 (25.03.2022 г.).jpg (86.18 KiB) Прегледано 10656 пъти

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Чет Юни 16, 2022 8:32 pm
от Димитър Деянов
Вече има официална информация от Завода за ремонт и стгроителство на локомотиви в гара Образцов чифлик, на фикмата ''Експрес сервиз''-Русе, че се работи по модернизацията на следващият теснолинеен локомотив 77 009.9 и че той трябва да бъде готов до края на тази година (2022 г.). Вероятно в скоро време ще тряба да очакваме и фотоснимки за хода на работите по тази машина.

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Нед Юни 19, 2022 9:28 pm
от Petko Ivanov
Димитър Деянов написа:Вече има официална информация от Завода за ремонт и стгроителство на локомотиви в гара Образцов чифлик, на фикмата ''Експрес сервиз''-Русе, че се работи по модернизацията на следващият теснолинеен локомотив 77 009.9 и че той трябва да бъде готов до края на тази година (2022 г.). Вероятно в скоро време ще тряба да очакваме и фотоснимки за хода на работите по тази машина.

Г-н Деянов, моля вижте този линк: https://offnews.bg/ikonomika/bdzh-otmen ... 78321.html Положението е направо трагично!

Re: Ремонт на 77-а серия в Русе

МнениеПубликувано на: Сря Юни 22, 2022 4:58 am
от Димитър Деянов
Petko Ivanov написа:Г-н Деянов, моля вижте този линк: https://offnews.bg/ikonomika/bdzh-otmen ... 78321.html Положението е направо трагично!

Драги Петко,

Напълно споделям тревогата, произтичаща от тези думи и от съдържанието на материала, който ми изпрати.

От доста време имам усещането, че железниците у нас и по-специално БДЖ, не се управляват добре. В централните органи за ръководство на БДЖ отдавна вече не се издигат железничари от кариерата с много опит от различните служби, а се назначават случайни хора, които често се сменят. Примери за лошо управление на БДЖ има много. Тук ще маркирам само с по едно-две изречения три такива от по-ново и най-ново време:
1. До сега не е имало случай в историята БДЖ да не определят задължително по своите изисквания, означението и номерацията на новодоставен подвижен състав. Ето, че се случи с новите електрически локомотиви Smartron фирмата-доставчик да ги означи както на нея е удобно. Това сме го коментирали във форума;
2. Суматохата и принудителното спиране от експлоатация на отделни машини, които се получиха, заради несвоевременното планиране на смяната на износените колела-моноблокове на същите локомотиви, пък предизвика пълен обрат в установения първоначален режим при използването им;
3. Сега, заради високите цени на горивата, много хора оставиха колите си и влаковете се напълниха с пътници, но БДЖ пак не са готови, защото нямат достатъчно изправен подвижен състав, за да подобрят обслужването, като увеличат съставите и пуснат вече одавна спрените влакове.

През последните две десетилетия държавата остави грижата за железниците на много заден план. Сега се надявах, министър Събев, който се закани ”да качи повечето пътници и товари на релси”, че ще обърне по-специално внимание на БДЖ, но такова нещо не забелязвам. От малкото вече контакти, които поддържам с хора от експлоатацията и ремонта, разбирам, че положението все повече се влошава.
Ако през 2024 г., както се очаква, монопола на държавния превозвач върху пътническите превози отпадне и се появят други превозвачи с по-нов (съвременен, модерен) подвижен състав, дали БДЖ няма съвсем да угаснат ?